Ännu en sen kväll!

                                                      
                                              


Shit va trött jag är nu.. idag har jag varit med Linn & Jennifer på stan och kollat runt på alla affärer (få som dom är) men det var riktigt roligt:) otroligt mycket folk:O jag blev jätte chockad när jag kom till plus huset, sådan kö har jag inte sett på länge! men jag köpte en jättesöt blå spargris som det stod : Till min hund  på. till marley såklart:)  sen skyndade jag mig hem direkt efter city, var hemma ungefär 19;58. alldeles till idol:) ikv var det dock inte lika roligt, tkr tjejerna är mycket, mycket bättre än pojkarna.. STEP IT UP BOOOYS (förutom erik (Y).



Imorgon blir det ikea i V-rås med baby.. lite shopping också:) de är ju nå liknande "girls night" där också
så det ska bli intressant och se va dom har att erbjuda en tjej som mig!! ?



pusssssss / em

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0